tirsdag, mai 24, 2005

Image-building

- som bloggar må eg vera høg på meg sjølv
- som journaliststudent må eg visst også det (sjekk jane sitt lille utelivsreferat)

1.Ta den boken som ligger nærmest deg, slå opp på side 18 og finn den fjerde linjen. Hva står det?
"Uten dem er vår tilstedeværelse mindre variert, og vi glemmer å betrakte andre og se oss selv." (Louis de Bernières: Fugler uten vinger)

2: Strekk ut venstrearmen så langt du kan. Hva berører du først?
Det næraste eg nokonsinne kjem til å komma eit kjæledyr; pynte-bikkja mi. Søt liten sak, som pleier å liggja oppå laptopen når eg er vekke. Nesten ekte.

3: Hva var det siste du så på TV?
Oj. Skal eg hugsa sånt? Eg har ikkje TV sjølv, så det må ha vore hin kvelden hjå Åge A. Sikkert Letterman eller CSI Miami.

4: Uten å kikke, hvor mye tror du klokka er?
1728

5: Nå kan du se. Hvor mye ER klokka?
1736. Ikkje så verst det?


6: Bortsett fra PC-en din, hva kan du høre akkurat nå?
Behageleg lite. Røysmarka er ein fantastisk roleg studentheim. Her bur alle dei som har verpa før studiene var unnagjort. Og så meg då.

7: Når gikk du sist ut av huset? Hva gjorde du?
For snart tre timar sidan. Me hadde siste møtet om medieavslutninga, som me skal ha no på fredag. Det heile har vore ei veldig forhasta greie, fordi ingen av oss tenkte på at det er dei tillitsvalde si oppgåve å arrangera det. Ganske logisk i grunn, men me tenkte altså ikkje så langt. Men det vert no avslutning. Med 120 av 250 potensielle deltakarar. Er ikkje så verst det. Berre ikkje så himla bra heller.

8: Hva så du på før du kom til denne websiden?
Sjekka om Jane eller Åge A hadde blogga noko i dag. Du veit - når ein har oppdaga nye (!) og spanande fenomen, er ein gjerne litt ivrig i starten. Var forøvrig på Jane-sida eg fann denne.

9: Hva har du på deg?
Nei uff, no fekk eg litt kvelefornemmelsar. For eit slibrig spørsmål.
Eg har ein behageleg blå gensar og eit langt svart skjørt. Må jo leva opp til skjørtebertestatusen eg fekk på folkehøgskulen.

10: Drømte du i natt?
Trur ikkje det kan ha vore voldsomme greiene.

11: Når lo du sist?
For ein time sidan. Møter kan vera riktig triveleg tidsfordriv.

12: Hva henger på veggen(e) i det rommet du befinner deg i?
I kjent Heidi-stil: Veldig lite.
Rett framfor meg, over pulten, heng tre bilete i svarte og kvite nyansar; av mamma og mine to brødre Thor-Bjørnar (19) og Åsmund (16).
På veggen bak meg, over sofaen, heng tre bilete frå ein trappeoppgang. Skulle gjerne skrytt på meg at dei var sjølvknipsa, men må nok gi Ikea den æra.
På veggen til venstre, mellom vindauga, heng ei svart ramme med brudebiletet til Ann og Morten. Gode folk heimefrå!
Veggen til høgre er nesten ingen vegg i det heile. Ei velfylt bokhylle tar mykje plass, det same gjer eit like velfylt klesskap og dei to store, tunge institusjonsdørene (døra er stygg, men -HEY- eige bad!). Den einaste veggpryden der, er ei lita ramme av meg og Thor-Bjørnar på familiefestnachspiel frå i sommar, og to svarte rammer med bestevenninne-frå-6-års-alderen Eli og super-lillesøster Maibel Anita (10). Prinsessepynta på biletet. Sjølvsagt.

13: Sett noe snålt i det siste?
På den fronten har Volda imponerande mykje å by på.

14: Hvilken film så du sist?
Øhm. Det må ha vore den fine med ein like fin neger i kilt; 51st State.

15: Hva ville du kjøpt først dersom du ble mangemillionær over natten?
Sko til medieavslutninga. Eller fred på jord.

16: Fortell meg noe om deg selv som jeg ikke vet.
Eg kan ikkje plystre.

17: Hvis du kunne endre én ting i verden, uavhengig av politikk eller skyld, hva ville det vært?
Eg ville hjulpe Jane med å minka andelen Folk Flest.

19: Liker du å danse?
Tja. Fin aktivitet på rette staden, til rette tida og med rette musikken. Kjem altså an på situasjonen sin Kairos (NORA! Eg har lært noko! Står eg på mev-eksamen no?)
Om eg er flink til det, er jo eit heeeilt anna spørsmål. Men har medfødd talent for magedans.

20: Driver George Bush virkelig på med Dick Cheney?
Don't wanna know.

21: Hvis ditt første barn blir ei jente, hva skal hun hete?
Det har eg verkeleg ikkje tatt stilling til. Lovar å gi beskjed når det vert aktuell informasjon.

22: Kunne du tenke deg å bo i utlandet?
Ja takk. Utanriksreportar? Gjerne!