onsdag, oktober 04, 2006

Slapp skribent - bad blogger

1. Barn
2. To fulltidsjobbar
3. Sjukdom
4. Periodiske skrivesperrer
5. Midlertidig mangel på PC
6. Ferie
7. Graviditet

Ja, det var vel det. Sju gode grunnar til å skulka unna blogginga. Og ikkje ein einaste ein eg kan bruka.



Eg må berre beklaga. Sidan sist har eg tapt finalen i bedriftscupen bitre 1-0 for Sporten, begynt på treningsstudio, fylt 25 år, vore på journalistkonferanse på Voss og sove 13 timar natta derpå.

Men eg får sei som vår største konkurrent; SE HVA SOM SKJER!

1. Bilete frå USA - ei rundreise
2. Signe maten - eit matprogram
3. Chuck Norris - ein mann med draget

Snart. Eg lovar!

2 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Gledar meg!:-)

23:58  
Blogger monsternight meinte at...

Skal du og slenge deg på Chuck Norris bølgen som feide over verden en gang på nittitallet? Jeg foreslår heller at du går for Mr.Rodgers, fra "The Ultimate Showdown", eller hva med vår alles kjente Wenche Foss, fra "Dø Wenche Foss?"

Men for all del.
CN er kulere enn de fleste.

05:34  

Legg inn en kommentar

<< Home