onsdag, mai 25, 2005

Namnepåpeikingssaken

Før journalistikk-eksamen på tirsdag, har eg fått i oppgåve å lesa heftet "God, kritisk journalistikk skal ikke straffes", skrive av leiaren i Norsk Redaktørforening, Nils E. Øy.
Der skal han læra oss å ærekrenka på ein sånn måte at me ikkje kan bli straffa for det. Som pedagogisk verkemiddel, tar han oss med på ei spanande reise gjennom dei ærekrenkingssakene som har vorte reist mot media dei siste 30 åra.

Du vil ikkje tru kor mange snodige namn desse sakene har.
Eg tillet meg å setja opp nokre lister.

Namn som ein kunne venta seg:
Privatbrevsaken
Naturvernsaken
Ordførersaken
Innvandrersaken

Namn ein kanskje ikkje venta seg:
Petter Smartsaken
Papirklubbsaken
Margarinmannsaken
Redaktørkonesaken

Namn som pirrar:
Demonsaken
Avlyttingssaken
Prostitusjonssaken
Gråtefarsaken

Namn som må seiast fort ti gongar:
Etikktaktikksaken
Dataslanksaken
Flyktningfotosaken
Ginsengsaken

Namn som talar til fantasien:
Bygdesladdersaken
Ørebitersaken
Popsexsaken
Puppeshowsaken

Namn som sa seg sjølv:
Oppsiktsaken
Anmeldelsessaken
Kriminalitetssaken
Rettssaken (OK - den fann eg på sjølv)

Namn som berre kan brukast ein gong:
Originalsaken

3 Innspel:

Blogger jane meinte at...

"Ekshoresaken" er min favoritt så langt.

20:20  
Blogger Heidi meinte at...

Ja, den er fin, men visste ikkje heilt kvar eg skulle plassera den. I pirre-kategorien, kanskje?
Veit ikkje heilt kor pirrande det er med ei ekshore.

20:37  
Blogger Åse Toril meinte at...

Haha - fantastisk :) Jeg skal herved pugge lista og spytte den resirkulert ut på eksamen ;)

23:10  

Legg inn en kommentar

<< Home