mandag, juli 04, 2005

Testamentisk tanke

Etter nok ein sommar på gamleheim
er min konklusjon klar og utvetydig:
Den dagen verda ikkje treng meg meir
håpar eg at eg får ein brå og plutseleg død.
Eg treng ikkje ein gong veta kva det var
som traff meg.

3 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Tenk å sei sånt... Innan den tid du er blitt gammal og grå, vil det væra mykje som har endra seg innen eldreomsorg og livskvaliteten til dei eldre. (det er heller ikkje sikkert at du blir så gammal)

20:53  
Blogger Åge Andre Breivik meinte at...

makabert...
du blir vel so rike at du ikkje trenge å bekymre dej for gamleheima?

22:42  
Blogger Heidi meinte at...

Dei skal utføra mange undre i helsevesenet før det vert allment ettertrakta å bu på gamleheim.

Pengar hindrar til dømes ikkje senilitet, som kanskje er den verste sjukdomen eg kan tenkja meg. Fælt for pårørande, tøft for helsepersonellet og heilt forferdeleg for pasienten sjølv.

21:34  

Legg inn en kommentar

<< Home