torsdag, september 22, 2005

Kjære Norwegian

Som student med lite pengar, jubla eg då eg såg billigbillettane de la ut i høve 3 års-dagen dykkar. Utan å egentlig ha verken tid eller pengar til det, valde eg å spandera fem dagar og 600,- på ein tur til Praha frå 6. til 10. desember. Skjønt - eg måtte jo komma meg til og frå Volda, så eg bestilte billettar på korresponderande SAS-fly mellom Ålesund og Bergen. Dei billettane fekk eg for 784,-. Det vart rett nok dobbelt så dyrt, men eg var no i grunn godt nøgd med totalprisen. Så langt alt vel.

Men.

I går fekk eg e-post om at Norwegian har endra tida på returflyet vårt. I staden for å vera på Flesland 1305, og altså i god tid til SAS-flyet kl 15, er eg ikkje der før 2055.

Javel.

Dette er like før eksamen, så eg har strekt ferien min langt nok. Eg har ikkje tid til å bruka mykje meir tid på reis. Det er ein ting. Det største problemet er likevel økonomisk. SAS lar meg ikkje endra billetten min tre veker etter den var bestilt. Eg kan få tilbake momsen, men det er jo ikkje all verda. Resten av ein ny billett frå Bergen til Ålesund må eg betala sjølv, og den billegaste dei har er førebels på 800,-. Det er utruleg sure pengar for ei reise som i utgangspunktet kun vart bestilt fordi den var så billig.

Spørsmålet blir jo då kva Norwegian gjer.

Eg ser de refunderer billettar dersom reisa har vorte kansellert. Det står derimot ingenting i reglementet om slike situasjonar som eg har havna oppi. Den hyggelege dama eg snakka med på kundeservice her i sta, sa at det var antakeleg det eg kom til å få tilbod om. Ho sa vidare at så lenge dei andre billettane mine ikkje er hjå dykk, tar de ikkje ansvar for dei.

Problemet mitt blir jo då at eg uansett ikkje får refundert billettane hjå SAS. Dermed har reisa som eg i tilfelle ikkje kan få tatt, uansett kosta meg 800,-.

Takk.

Mvh;
Heidi Fagna.

6 Innspel:

Blogger Thomas meinte at...

God tur (sa han skadefro)! =)

17:42  
Blogger Thomas meinte at...

Og gratulerer med dagen!

12:57  
Blogger Heidi meinte at...

:) Takk!

Du kjem ein tur i kveld du?

Invitasjonen gjeld for øvrig alle som les denne posten i løpet av dagen:
Vorspiel på Røysmarka frå kl 19. Etterpå Magnet på Rokken.
Blir bra!

16:59  
Blogger Thomas meinte at...

Jeg må beklage så meget, men jeg var på grunn av noe som skjedde på fredag helt ute av stand til å drikke alkohol og feire bursdager igår.

Men den var sikkert bra uansett? =)

10:05  
Blogger Geir meinte at...

Har du fått svar?

02:54  
Blogger Heidi meinte at...

Nei.

Og no er det gått ei veke, så eg reknar ikkje med noko svar heller.

Du kan jo lesa sjølv korleis dei har takla problemet ovanfor andre bergensarar som vert berørt av flyflyttinga

17:02  

Legg inn en kommentar

<< Home