tirsdag, desember 27, 2005

Dette vart den jula då..

...eg fekk mykje bestikk - og vart skikkeleg glad for det. Eit puslespel i 1000 bitar, mange pene stearinlys og ein straumdriven appelsinjuicepressar er eksempel på andre høgdepunkt i gåvehaugen.

...eg nesten måtte laga både pinnekjøtt og svineribbe, men eg klarte heldigvis å innhenta kompetent hjelp. Når mor har jobbehelg og far bur ein annan stad, er det ikkje berre berre å vera storesøster midt i verste julemiddagkjøret.

...eg lærte pappa minesveiper, medan tanta mi lærte meg grunnleggande poker.

...eg ikkje jobba i det heile, verken i varmen frå bakeriovnar eller avispresse. Eg hadde eigentleg tenkt å prøva å få nokre nattevakter på gamleheimen, men sidan eg startar i ny jobb nokre dagar ut i det nye året innvilga eg meg å ha heilt julefri.

...eg såg den mykje omtalte Narnia-filmen. (Viss det er lov å foregripa hendingane. Me skal sjå den på torsdag.)