fredag, desember 16, 2005

Fjerde søndag i advent: København

Mi medievitskaplege karriere er over.
Eg gir meg på topp og trekker meg roleg tilbake etter å ha overlevd munnleg eksaminasjon. Der måtte eg og Hilde Marie forsvara semesteroppgåva vår om Demostasjon.

Dermed er også Demostasjon ute av verda for godt.
I alle fall for min del.

I dag flyttar eg frå Volda. Det vil seie; viss eg rekk å få alt i kassar og bossekkar i løpet av natta. Det vert vel populært om eg i tillegg rekk å få vaska over det heile i løpet av fredagen.

Eg skal ta nattbussen til Gardermoen, og fly derfrå til København laurdag morgon. I Danmark vert det kurs for norske journalistar, med medfølgjande sosialiteter. Kulturelle opplevingar vert det vel og.

Eg kjem heim til jul seint den 21. desember. Då kjem eg nok ikkje til å prioritera internett sånn heilt først.

Difor:

God jul, høgt verdsette lesar.
Måtte nokon dryssa englestøv og harde pakker på din veg.