fredag, desember 02, 2005

Eg er eit popcorn

Det fekk eg vita i går. Ein tidlegare nemnd kverulant var frampå igjen i går, rett nok i rolegare og langt mindre provoserande former. Han meiner at jenter er ubrukelege før dei fyller 25. Dei er ustadige, masete, har 12 personlegdomar på ein gong og sprett rundt i alle retningar. Mest som popcorn.

- Jaha, sa eg, - og kor gamal trur du eg er?
- 27, tippa han, og eg trur han meinte det.

Unekteleg snålt, men framleis ein kompliment.
Sjølv om eg faktisk falsifiserer hypotesen hans.

5 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

jeg syntes at det utsagnet sa mer om ham enn om deg eller noen andre jenter han har møtt. Hva vi han egentlig ha. Strømlinjeformede jenter som sitter i ro og er i stand til å gli smertefullt inn i den lille rammen han ønsker å plassere de i. Selvfølgelig har vi mange personligheter! Noe annet ville være unormalt og begrensende og kjedelig og hva er galt med å ville være alle steder på en gang? En gutt ville aldri blitt kritisert for det samme.

14:24  
Blogger Heidi meinte at...

Tja. Eg såg vel mest humoren i det heile. Det er noko absurd der.
Det blir litt sånn
- jaja. Raring.

Gutar må godta å høyra at dei er mindre modne enn oss fram til dei når 25, og kanskje endå lenger, trass i at det sjølvsagt fins heiderlege unntak.

Han tende ikkje feministlampen min med det der.

14:37  
Blogger Heidi meinte at...

Nei, nemlig. Det var jo nettopp uforutsigbarheten hans som fekk meg til skriva dette.

21:33  
Anonymous Anonym meinte at...

Jeg synes det var litt festlig at han trodde du var 27 år. Kunne tenkt meg det samme selv. Om ikke 28,5. Innbiller meg stadig at hele 2. og 3. klasse er 27 år eller mer. Sannheten er jo at jeg egentlig kunne vært "morra" deres. Vel, dette var en overdrivelse. Storesøster er mer riktig, men det var liksom ikke samme schwungen over det.

08:34  
Anonymous Anonym meinte at...

Den som hadde vært 27.. neste år blir ej 29.. og det blir ej nok året etter også..

17:34  

Legg inn en kommentar

<< Home