mandag, november 28, 2005

Første søndag i advent: Amsterdam

Kanontur! Bra by, bra reisefølge og generelt veldig bra utbytte av fem dagar i eit nytt land.
Amsterdam er ein veldig spanande by. Arkitekturen er så pen at ein ikkje kan unngå å nevna den, og byen lever opp til ryktet som liberal. Etter ei lita veke i den nederlandske hovudstaden kjenner eg lukta av hasj og lyden av lovleg prostitusjon. Eg har passert opptil fleire sex-kinoar og "Live Sex Shows", og eg har stoppa opp og lest oppskrifta over kva type rus ein oppnår med dei forskjellige typar soppar ein kunne få kjøpt i akkurat den butikken. Slikt vert rart, litt påtrengande og -på eit vis- ganske eksotisk når ein kjem frå eit land der vanlege sigarettar er uglesett.
No skal ikkje eg meina så veldig mykje om ei eventuell hasj-legalisering i Noreg, men eg trur ikkje det er det verste som kunne skje. Ved å presentera hasj så rett i ansiktet på folk, vert det veldig avmystifisert.
Nei, eg veit ikkje.
Føler i alle fall at eg har fått utvida horisonten min etter fem dagar i eit anna land. Det er jo slett ikkje verst.

5 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Faen jeg finner ikke sykkærn min! Hvor VAR det nå jeg satte den hen da.

18:50  
Blogger Heidi meinte at...

Du lånte den vekk til han fyren i raudlysdistriktet som selde heroin og big banana.

19:23  
Blogger Geir meinte at...

Gleder meg fælt til å ta turen nedover på torsdagen ja. Blir staslich det. Men noe sier meg at det kan bli slitsomt og...

Og alle var enig om at det hadde vært en fin tur?

02:24  
Blogger Heidi meinte at...

Jepp.

Du kan trygt gle deg.

12:11  
Blogger Hilma meinte at...

Tusen takk for fine netter og fine dager i Amsterdam! Saloon på do og kjøleanlegg som regnet, men eller jättebra!!!

16:23  

Legg inn en kommentar

<< Home