søndag, oktober 30, 2005

Dagsform: Snusfornuftig

To flasker raudvin på to dagar vart litt i overkant, så i dag har eg hatt ein veldig roleg åleinedag. Vanlegvis syns eg at sundays suck, men dette har faktisk vore ein ekstremt behageleg dag. Eg har lest 149 sider i pensumboka Radioradio av Linda Eide og Lars Nyre, løyst ein 16-spors Sudoku, høyrd den fabelaktige radiodokumentaren Fra tre til fire til tre og sett ny rekord i lenking.

4 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Flink du e! :-) Litt artig den der. . .

23:04  
Blogger Thomas meinte at...

Jeg er rimelig sikker på at jeg har slått deg når det gjelder linkinga! =)

00:00  
Anonymous Anonym meinte at...

Jeg likte aller best den linken for sundays suck. Men det var vel ingen bombe.

11:43  
Blogger Heidi meinte at...

Det var vel i grunn ikkje ho heller.

11:56  

Legg inn en kommentar

<< Home