fredag, oktober 21, 2005

Min drømmedag

Dagen i dag var ein underleg dag - den var min.

Femten timar etter å ha fått det som på alle måtar må seiast å vera eit heilt fabelaktig jobbtilbod, kan eg enno ikkje heilt tru det.
Medie-Noreg er eit veldig vanskeleg arbeidsmarknad å komma inn på, og her får eg det så til dei grader på sølvfat. Det er verkeleg heilt utruleg.

Eg kjem til å flytta til Førde og begynna i jobben i januar. Eg er tilsett som journalist for radio, TV og internett, med moglegheiter for å få vera nyheitsavviklar etterkvart. Avtalen er eit år, neste vår vil eg tilbake til Volda for å gjera meg ferdig med utdanninga. Det sa eg til desse sjefane som intervjua meg, og det var greitt.

Eg feira dagen med å eta berlinerbolle til frukostdessert, kjøpa to moro-bøker til meg sjølv og ta med kvite roser heim til mamma.

6 Innspel:

Blogger Thomas meinte at...

Så bra! Gratulerer så meget, Heidi!

10:53  
Blogger Heidi meinte at...

Takk Thomas :)

12:29  
Anonymous Anonym meinte at...

Saker, Hei..dette va saker:) GRATTIS SÅ MYE, eg er stolt av deg! Har alltid visst at du er en flinkis, greitt å få en bekreftelse på at det ikkje bare er eg som mener det;)
Lykke til...

Stoor klem Nadia

20:07  
Blogger Øyvind Bye Skille meinte at...

Spennende. Viser at det er håp for en tilværelse etter endte studier.
-byeskille.net-

00:30  
Anonymous Anonym meinte at...

Hurra for seg! Gratulerer med jobben!

14:32  
Blogger Heidi meinte at...

Takk folkens :)

Eg trur det på eit vis enno ikkje. Men det er jo sant.

18:03  

Legg inn en kommentar

<< Home