lørdag, oktober 01, 2005

BT: Bra avis, men elendig på premiar

Eg trur dette må vera den dårlegaste premien nokonsinne. Eg vann ein fotokonkurranse i Bergens Tidende i sommar. Premien skulle vera ei t-skjorte.
- Flott, tenkte eg, t-skjorte frå BT er kult.

Men det var det jo ikkje.

Teksten er altså "mms 2211 - Jeg har tatt bilde for Bergens Tidende!"

11 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Føle du deg lurt? :-D

16:55  
Blogger Heidi meinte at...

Ja, litt.

17:04  
Anonymous Anonym meinte at...

Lookin' good :)

19:34  
Blogger Anette meinte at...

En ufattelig stygg t-skjorte Heidi! Det må jeg bare få lov til å si...

Sikkert god å sove i om 10 år når den er utvaska og om mulig styggere.

19:46  
Blogger Heidi meinte at...

Nadi: Har alltid sett pris på velplassert bruk av ironi.

Anette: Den lever ikkje om ti år. Den har allereie flekkar etter hårfarging.

23:21  
Blogger Heidi meinte at...

Du har heilt klart eit poeng.

Klede med idiotisk tekst og potetsekkform er jo skikkeleg hot for tida.

18:59  
Anonymous Anonym meinte at...

Gratulerer! Heia Bergens Tidene...

20:25  
Blogger Unknown meinte at...

Meget bra... litt stor, men men. =) Alt bra med deg/dere i volda. Og hva med studentradioen?? Savner studentlivet i volda. Snakeks.

14:20  
Blogger Unknown meinte at...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

14:22  
Blogger Heidi meinte at...

Hei Kristoffer!
Studentradioen går så det susar. Du må høyra på mellom 19 og 20 kvar dag, og viss det passar dårleg, så ligg den jaggu ute i loop eit døgn og :D

Studentlivet i Volda er framleis kanon. Korleis går det down under?

18:56  
Anonymous Anonym meinte at...

Det kunne vært verre, vet ikke akkurat hvordan den skulle sett ut da men jeg tror i alle fall det :)

17:27  

Legg inn en kommentar

<< Home