søndag, september 25, 2005

Tusen takk!

Sånn i utgangspunktet er eg ikkje så veldig opptatt av å ha gebursdag. Eg gjer mitt beste for å hugsa andre sine, men det er nokre år sidan det var stor stas å feira min eigen.

Uansett - ei unnskyldning til å samla vener i festleg lag bør jo ikkje gå upåakta hen, så det vart artigheter i går kveld. Det var ikkje så mange folk her, men det var verkeleg ei upåklageleg stemning.

Og aldri nokonsinne har eg fått så mange morosame gåver:

Image hosted by Photobucket.com

Sjå bordet som ei klokke.
Kl 2: Teiknefilmen "Babar - Elefantens beste venn" Den fekk eg av Krølle, Lars fra Mars og info-sjefen. Tihi :)
Kl 3: Ei utruleg sjarmerande samlepakke som mormor sende i posten, med geitost, eit pent pizzahjul og ein dyr hudkrem.
Kl 4, 5 og 6: Koselege kort.
Kl 7: 200-lapp frå farmor og to sjokoladar frå festdeltakarar.
Kl 8: Sjokoladekake (som Anette kjøpte fordi ho veit at eg ikkje likar slikt) og to flaxlodd (som eg ikkje vann på) frå Agnete.
Kl 9 og 10: Mat-ting som eg fekk frå Åge A, Lisa Mari og typen til Lisa. Ho prøver å oppdra meg til å laga mat sjølv, så difor fekk eg sånt spesielt salt, ei olje som eg kan blanda med saltet og bruka på salatar, og ein pesto, som eg visstnok kan bruka på litt av kvart. Pakka inneholdt også ein raudvin med tidenes beste advarsel:
WARNING: CONSUMPTION OF ALCOHOL MAY ACTUALLY CAUSE PREGNANCY.
Midt på bordet ligg ei pakke tomme minidiskar, som eg fekk frå Studentradionestleiaren min. Genialt enkel gåve!
Like bak den står paprikaplanten (!) som eg fekk av Sissel. Så utruleg morosam ting å kjøpa!

Heilt bakerst ligg ei gåve som verkeleg varma. Mora til Jane har hekla det kulaste skjerfet i verda til meg! I mangel på bilete av mora til Jane, legg eg heller ut eit bilete av Jane og meg, som eit lite takkekort:

Image hosted by Photobucket.com