fredag, oktober 28, 2005

Rampe-Stril vs Bergens-Tanta


Lokalavisa Strilen knuser Bergens Tidende
...i alle fall på to heilt avgjerande felt.

At den vesle lokalavisa Strilen slår Bergens Tidende på lokal dekning i Nordhordland er vel ei naturleg sak. At dei også rått og brutalt knuser storesøster i t-skjorter syns eg kanskje er litt ekstra imponerande. Den skjorta eg fekk frå BT var ein premie, denne har eg betalt for. But still.

3 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Nei, no var du stilig :-D

23:04  
Anonymous Anonym meinte at...

Eg la merke til at Strilen reklamerte for salg av egen t-skjorte...Eg fnyste for meg sjøl og tenkte; "herregud så sløkkt, kem i alle dager vil gå rundt i Strilen t-skjorte, og attpå til betale for den?? Åsså en så idiotisk strile-tekst..."
I guess UR the answer:)
HEI HEI HEI HEI HEI!!!
Nad..

17:50  
Blogger Heidi meinte at...

:D

18:58  

Legg inn en kommentar

<< Home