onsdag, november 09, 2005

Metablogging

Enkelte erfarne bloggarar syns det har gått for langt, medan andre syns heile bloggopplegget er ganske opphausa.
Sjølv tok eg ikkje så mykje stilling til det i det heile. Det er ikkje så viktig for meg å meina noko om absolutt alt absolutt heile tida. Men då eg var innom på dagbladet.no tidlegare i dag og såg at min gamle ven Vidar Hodneland hadde hovudoppslaget med ein bloggpost, då skjønte eg kva dei meiner.

Ikkje eit stygt ord om Vidar, men ganske mange om Dagbladet.

8 Innspel:

Blogger Åse Toril meinte at...

Åh, så enig så enig..

23:01  
Anonymous Anonym meinte at...

det er Vidar Hodnekvam!

10:57  
Anonymous Anonym meinte at...

Ka meiner du Heidi?

Eg trur bloggen min passa inn i Dagbladets sterke meninger filosofi. Og derfor ville dei ha den der.

Vidar

11:02  
Blogger Thomas meinte at...

Vidar, hvem du nå enn er; Når Norges nest største nettavis har en eller annen blogg (sic!) som toppoppslag - da er det bare helt redselsfullt å tenke på de nyhetene ute i verden som ikke kommer med på grunn av denne hårreisende prioriteringa.

Det du skrev, Vidar, er jo jøssenavn interessant for en hel del mennesker, det var også skrevet på en edruelig måte. Men det er ikke dét dette handler om. Det handler om at avisene i større og større grad serverer leserne sine lettfordøyelig underholdningsvræl, istedet for å forklare oss hvorfor det som skjer rundt om i verden, skjer. Og at det skjer.

11:27  
Blogger Heidi meinte at...

Det handlar også om at avisa gjer det lett for seg sjølv. Det fins mange gode bloggarar der ute, men dei har ingen plikt til å jobba etter journalistiske prinsipp med god etikk, kjeldekritikk og den pakka der.

Viss det er slik å forstå at Dagbladet bestilte den bloggposten og betalte deg for den, syns eg og dei burde bedt deg skriva det i ein annan sjanger. Dei skyv frå seg ansvaret med å kalla det ein bloggpost.

Kritikken er ikkje retta mot deg, Vidar, eg hadde heilt sikkert takka ja til tilbodet sjølv, men Dagbladet går i ei retning eg syns ein bør reflektera litt over.

11:45  
Anonymous Anonym meinte at...

Okok,

tenkte ikkje på at det var samfunnskritiske studentar eg va ute for. Nei, eg skjønner jo det. Men, det jeg skrev er jo egentlig en kronikk, som har vert på førstesiden i aviser siden man begynte med dem. At det er er en blogg som er problemet, så skjønner jeg det. Men, hvis man ser på det som et enkelttilfelle, så er vel saken en annen.

Hilsen

Vidar, eller hvem han nå er

11:58  
Anonymous Anonym meinte at...

Nå må dere få oppklart hvem dere snakker om, for mitt navn er nemlig Vidar Hodneland, den eneste som heter det her i landet, og jeg har aldri skrevet noen blogg.

Takk.

16:30  
Anonymous Anonym meinte at...

Eg heite Morven

15:45  

Legg inn en kommentar

<< Home