torsdag, februar 16, 2006

Ekstraservice - det er visst Haugen, det

16. januar 2006 18:07:02
Til: companymail
Emne: Peppermyntete

Hei.
Eg var i Amsterdam rett før jul, og kjøpte då den beste teen eg har smakt nokosinne. Eg _må_ ha meir. Fins Twinings Peppermynte her til lands? Har de eventuelt tips til kven eg kan kontakta?

På førehand, takk for hjelpa.
Mvh; Heidi.


23. januar 2006 13:47:50
Hei Heidi!
Takk for at du skriver til oss. Beklageligvis blir ikke Twinings Peppermynte-te importert til Norge. Jeg synes imidlertid at synspunktene dine er svært interessante, så vi vil ta med denne teen i vurderingen neste gang vi gjennomgår sortimentet vårt.

Jeg beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med akkurat denne teen. Som et slags plaster på såret kan jeg sende deg noen pakker av våre andre urte-teer, som jeg håper vil falle i smak.

Med vennlig hilsen
Asle Forsbak
HAUGEN-GRUPPEN AS

Det var den bak eg var på jakt etter, men dei framom eg fekk.

4 Innspel:

Blogger Camilla meinte at...

den rooibos teen er vist veldig bra når en er sjuk.. d sa dama på kaffibaren heime.. Ho har vist foredrag for kvar te sort ho har..

20:28  
Blogger Heidi meinte at...

Ja, det er sagt å vera den beste teen i verda. Eg trur det betyr raudbuskte.

Og det burde jo lova bra.

23:28  
Anonymous Anonym meinte at...

Hvordan var teen du fikk av meg?

17:53  
Blogger Heidi meinte at...

Takk, veldig god!

Den er ein av få tear eg kan drikka utan søtstoff.

Gjorde susen den :)

20:36  

Legg inn en kommentar

<< Home