tirsdag, januar 31, 2006

Ingen pave, men litt skryt

Viss du vert kvalm av sjølvskryting - trykk på x'en i høgre hjørne.

Her og Nå er udiskutabelt det beste nyheitsmagasinet me har her til lands.

Den som kjenner meg, veit at eg ser det å vera programleiar i Her og Nå som ein draumejobb.

Den som kjenner meg godt, veit at noverande Her og Nå-programleiar Kari Sørbø er mitt journalistiske idol.

Difor var det veldig rart å høyra at ho utannonserte meg som reportar på den siste Her og Nå-saka i dag. Brarart. Deiligrart.

8 Innspel:

Blogger Åge Andre Breivik meinte at...

gratulerer lille venn..

21:02  
Blogger Øyvind Bye Skille meinte at...

Artig innslag. Litt kjedelig at du ikke fikk intervjue kronprinsparet ;-)
Innslaget kan forøvrig høres her (mp3-fil). Hentet fra NRKs podkastingtjeneste.
-byeskille.net-

01:40  
Blogger Heidi meinte at...

Takk Åge A, takk Øyvind! :)

13:01  
Blogger Thomas meinte at...

Velfortjent!

16:17  
Blogger Heidi meinte at...

Takk Thomas, takk Jørgen&Jørgen :)

(Florø ja - vakkert!)

23:53  
Blogger Yngvason meinte at...

Haha. Kjempe. Fint sistespørsmål. Vente i spenning på flere hoffreportasja.

20:07  
Blogger Heidi meinte at...

Mitt neste karrieretrekk vert når hoffreportar Kjell Arne i Se og Hør skal pensjonera seg.

23:55  
Anonymous Anonym meinte at...

:-D hehe...

00:10  

Legg inn en kommentar

<< Home