tirsdag, januar 17, 2006

Fersk journalist (24) overser opphavsretten

Dette biletet stal eg frå den same fotokåringa som det i førre post:

4 Innspel:

Blogger Øyvind Bye Skille meinte at...

Jeg spurte om hvem som hadde tatt det forrige bildet du la ut fordi jeg syntes det var bra. I tillegg trodde jeg at jeg hadde sett det før. Du skrev at du hadde hentet det fra ei fotokåring. Nå kommer det nytt bilde fra kåringa, men du har fortsatt hverken kreditert fotografen eller avslørt hvilken kåring det er snakk om. Som kollega av de flinke fotografene føler jeg at jeg må presisere at det er god skikk å kreditere fotografen når et bilde publiseres. Tror ikke disse fotografene vil komme etter deg med søksmål for brudd på opphavsretten. Jeg mistenker at de tjener så godt på bildene sine allerede at de ikke orker jakte etter mer penger på journalistspirers nettsider.
Forresten, er det ikke slik at alle vi mediafolk er fryktelig opptatt av å se vårt eget navn i byline?
-byeskille.net-

01:57  
Blogger Heidi meinte at...

Jo, det er mykje bylinesjuke ute og går.

Det er lenge sidan eg fann desse bileta. Eg lagra dei i utgongspunktet berre for min eigen del, og brydde meg difor ikkje om krediteringsopplysingar.
Strengt tatt burde eg nok ikkje lagt dei ut her då, men eg syns dei var for fine til å halda dei for meg sjølv.

Og ja - dei tener heilt sikkert nok til graut i saltet.

08:38  
Blogger Åge Andre Breivik meinte at...

Bileta var med i ei Årets Bilde-kåring for eit par år sidan. Fann ikkj dei i VG Nett eller Dagbladet no, men er ganske sikker på det må ha vore etter me byrja i Volda hausten 04.

17:25  
Blogger Heidi meinte at...

Det må ha vore i løpet av 2005. Eg lagra dei rett på maskina, som eg fekk til jul i fjor.

15:14  

Legg inn en kommentar

<< Home