søndag, mai 07, 2006

Denne veka startar eg som programleiar

Eller avviklar, som det heiter på fagspråket.

I starten skal eg først og fremst prata sogningar og fjordingar gjennom to føremiddagstimar, og sånn litt etter litt skal eg dra i spakane og.

Det vert spanande, men det er ikkje fokuset i denne posten.

For:

Min kontakt med mitt faderlege opphav kan i beste fall seiast å vera noko sporadisk. (Han ringer sjelden folk for å koseprata, eg ringer sjelden folk for å koseprata.)

Han fekk difor veta om programleiarplanane så seint som rett før helga, to veker etter eg visste det sjølv. Via e-post.

Mail from Mongstad:
"Jaja. At du er ambisiøs har du i alle fall etter meg."

Mail from Førde:
"Tja. Og arvelegheit er noko ein trur på den dagen ein får intelligente barn."

3 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

:-D

01:12  
Blogger Thomas meinte at...

Hehe - stilig.

Lykke til som avviklar! =)

09:08  
Blogger Heidi meinte at...

Takk folkens!

Går så det grin, det her. :)

20:31  

Legg inn en kommentar

<< Home