tirsdag, mai 02, 2006

Vil du ha hjartet mitt?

Leveren?

Milten?

Kanskje heller ei lunge?
(Eg røykjer ikkje, så dei er fine.)

Eg er ikkje fyllt 25 år, og har på ingen måtar planlagt å forlata denne verda. Men det er lenge sidan eg tok stilling til organdonasjon.

Sjølvsagt skal eg redda andre liv, viss eg kan det.

Der ligg jo også kva eg meiner andre bør gjera.
Men det aller viktigaste er å ta stilling.
Og deretter å fortelja dei pårørande kva ein vil.
Det er slemt å overlata ei slik avgjerd til dei.

Og til deg med religiøse grunnar til å sei nei:
Treng englar bukspyttkjertel?

1 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Det eneste en engel trenger er vinger og litt oppdrift.
Min kone kom hjem med organ donor brosjyre i går, Det var et vanskelig valg for meg å ta med henblikk på min tidligere karriere som sekt medlem. Men jeg har tenkt litt på det, og innsett at mine sjangser på et liv etter dette er større via organ donasjon enn med det litt mer traditionelle håpet på vinger og oppdrift i en paradisisk tilstand.

mvh. Tønnes

02:24  

Legg inn en kommentar

<< Home