tirsdag, februar 28, 2006

Allting kan gå itu

...och min hobby fins nu i tusen bitar.

San Francisco, USA

Dette puslespelet fekk eg til jul. Siste biten var på plass i førre veke.

Eg er hekta.

Genialt enkelt, ganske enkelt genialt var det nokon som ein gong marknadsførte seg med. Sånn ser eg på puslespel. Det er ein fabelaktig måte å kobla av på, sjølv for rastlause folk som meg. Vidare er det konsentrasjonstrening og hjernetrim, noko som sjølvsagt ikkje er å forakta.

Eg er allereie godt i gong med mitt andre Clementoni-puslespel. Dei er sterke i fargane om dagen, og så lyser dei litt sånn mystisk om natta - kjempegreier!

Eiffeltårnet, Paris

Og på det nederlandske kortet: Mitt puslespeliske motto.

6 Innspel:

Anonymous Anonym meinte at...

Det er turnoff med puslespill.

16:13  
Blogger Heidi meinte at...

Det er anonyme kritikarar og.

17:30  
Anonymous Anonym meinte at...

turnoff???

20:30  
Blogger Heidi meinte at...

Haha - du meiner at du tvert om finn puslespel litt pirrande?

21:01  
Anonymous Anonym meinte at...

vist det er rette vedkommande som pusla kanskje :-D

23:47  
Anonymous Anonym meinte at...

Kommer det an på hva vedkommende har på seg også?
Er nakenpusling spennende å drive med?
Er det spennende å se på?

23:53  

Legg inn en kommentar

<< Home