torsdag, mai 18, 2006

Gratulerer!

Mai betyr fødselsdag og kake.

Lat meg starta med å gratulera alle med overstått nasjonaldag. Eg har forstått det slik at det er det dei vaksne gjer.


Vidare har mine to fine fetrar Jonas og Kristoffer stått konfirmantar i denne skjønne, milde - nærare bestemt førre søndag.





Først var det middag hjå Jonas. Me fekk raspekaker, stemningen var nett passe høgtideleg og det heile var veldig fint. Fotballgale Jonas fekk Englandstur med Arsenalheimekamp på plakaten frå foreldra - og klaga ikkje akkurat over det.







Etterpå var det kaffi og kaker hjå Kristoffer. Stemninga var nett like god der, og sånn gåvemessig lar eg biletet tala meir enn 1000 ord.










Vidare må eg gratulera min eldste bror Thor-Bjørnar med 20-årsdagen, som var førre fredag... (her med vår kusine Mariel)








...og førstkommande mandag fyller min gamle far 46 unge år. (Her med minstebarnet, Maibel Anita)



Viss eg då til slutt slenger på ei helsing til onkel Håkon, som fyller 50 år i dag, og onkel Geir, som vart sånn om lag 39 år søndag, så har me det vel. Kunne fyllt eit heilt nattønske med det her.

(Og i denne posten må du fokusera på innhald. Layouten stinkar.)

2 Innspel:

Blogger Thomas meinte at...

Hå, hå! For et fantastisk blinkskudd av han Kristoffer med pengebunken! Nydelig!

00:41  
Blogger Heidi meinte at...

Takk, takk! :)

22:30  

Legg inn en kommentar

<< Home