tirsdag, juli 12, 2005

Sjølvmord i journalistikken

Då eg høyrde korleis Ole Christian Bach enda livet sitt i går, bestemte eg at det definitivt var verd ein blogpost.

Unge Øye meg i forkjøpet med eit riktig bra innlegg.

Eg nøyar meg difor med å senda deg vidare til han.

3 Innspel:

Blogger Geir meinte at...

Jeg undres, bare sånn helt tilfeldig. Er det vanlig å ringe for å vekke stakkars arbeidere i det hanen galer?

;)

18:44  
Blogger Heidi meinte at...

Nei - beklagar. Det var ikkje tilsikta.

Veldig upraktisk at du heiter det same som onkelen min når eg ringer med har-mista-bussen-og-treng-skyss-noia.

Men triveleg å helsa på gamle kjende då :)

00:14  
Blogger Yngvason meinte at...

Takk for generøs vidaresending. Men viss unge Fagna har noko på hjarta bør ho vel ut med det sjølv om andre vevkommentatorar har vore frampå tidlegare. Om du i dette tilfellet er totalt og utan atterhald samd er det sjølvsagt fint.

21:30  

Legg inn en kommentar

<< Home