onsdag, juni 21, 2006

Demo does Norway

Mine Volda-folk visste at eg brukte mykje tid på Demostasjon.
Mine Førde-folk veit at eg enno brukar mykje tid på Demostasjon.

Prosjektet starta som ei veke nettradioproduksjon for medievitskapleg forsking. Dette vart ganske kjapt utvida til to veker. Desse vart til tre semesteroppgåver og ein times foredrag på The First European Communication Conference i Amsterdam - og det heile vart utgangspunktet for ei fagbok i medievitskap.

Eg og Hilma bidrar til denne boka med kapittelet "Demokratisk deltaking - er det mogleg?". (Og nei - det er ikkje fullt så svevande som det kanskje kan høyrast ut.)

Høyr Kurer på P2 kl 12.03 laurdag 24.06.06.

2 Innspel:

Blogger Hilma meinte at...

Ja, men ER det verkeleg mogleg?
Vi høres:-)

22:53  
Blogger Øyvind Bye Skille meinte at...

Skikkelig akademiker altså :P
Skal få med meg Kurer, i alle fall som podkast.
-byeskille.net-

01:44  

Legg inn en kommentar

<< Home